بیشتر بدانبد
شرکت بهین ماشین در دهه 60 توسط منصوریان تأسیس شد و فعالیت خود را در زمینه ساخت دستگاه های تزریق پلاستیک آغاز کرد. Behin Machine یکی از مارک های معتبر ایرانی در زمینه ساخت دستگاه های تزریق پلاستیک است و دارای ماشین های بی شماری است که در سراسر ایران و چندین کشور منطقه ای و فرامنطقه ای فعالیت می کنند. بهین ماشین با همکاری بهترین صنعت تزریق پلاستیک در ایران و سایر کشورها ، تجربیات فنی و مهندسی خود را در مدت زمان بسیار کمی بهبود بخشیده است. این گروه با ارائه نسل جدیدی از ماشین آلات خود در چند دهه گذشته ، گامی بلند در جهت بهبود کیفیت ، دوام و پیشرفت تکنولوژی در صنعت تزریق پلاستیک برداشته است. با استفاده از تجربیات فنی و مهندسی بهین ماشین ، سری جدید ماشین آلات خود را مطابق با استانداردهای جهانی و با کاهش هزینه ، افزایش عمر دستگاه ، تضمین و خدمات پس از فروش عالی و اقساط بلند مدت راه اندازی می کند.

اهداف ما
توسعه
نصب شیر سروو برای کنترل دقیق موقعیت ایست گیره باز در حد صدم میلیمتر افزایش کورس پران به دلخواه مشتری نصب سمبه کش اضافی برای قطعات خاصبهبود سطح کیفیت خدمات.
ازآنجاكه تقريباً كليه سازمان هاي امروزي، نيازمند رقابت در عرصه هاي مختلف از جمله خدمات هستند؛ ارائه خدمات با كيفيت، در دستيابي به مزيت رقابتي پايدار از اهميت قابل ملاحظه اي برخوردار است. سازمان ها و شركت ها، جهت بقا و موفقيت در بازارهاي رقابتي، ناگزيرند خدمات با كيفيتي به مشتريان ارائه كنندفناوری
سیستم پنج مفصله دوبل حفاظت قالب کنترل چند مرحله ای فشار ، سرعت و موقعیت باز و بسته شدن گیره پران با وضعیت های قابل تغییر مسیر ضد سایش زیر صفحه متحرک گیره سیستم اتوماتیک روغن کاری مرکزی میله های تایبار با پوشش کروم کنترل باز و بسته شدن گیره به وسیله خط کش الکترونیکیخدمات پس از فروش
ارائه مشاوره لازم قبل از تحویل ماشین آلات برای انجام فونداسیون ، چیدمان ماشین آلات ، برآورد و ارائه محاسبات مربوط به تاسیسات مورد نیاز شامل برق ، آب و... نصب ، راه اندازی ( به صورت رایگان ) ، آموزش اپراتوری و نگهداری پرسنل مشتری برای ماشین آلات ، خطوط تولید و تست با قالب های مورد نظر مشتری جهت حصول اطمینان از کیفیت محصول نهایی تولیدی انجام بازدید های دوره ای منظم و انجام آموزش های تکمیلی برگزاری دوره های کامل آموزش کاربردی در محل شرکت شامل اپراتوری ، فرآیند ، تعمیرات و نگهداری و عیب یابی توسط گروه آموزش واحد خدمات پس از فروشحسن رفتار با مشتری.
در دنیای پر شتاب امروز که شاهد بروز تغییرات بنیادی در بسیاری مفاهیم هستیم، کارکنان، مشتریان و برند سازمان ارزشمندترین داراییهایی هستند که در هیچیک از دفاتر مالی ثبت نمیشوند و بهایی برای آنان قابلتصور نیست. با ورود بانکهای خصوصی به نظام بانکی کشور و تبدیل برخی بانکهای دولتی بهخصوصی و گذار از فضای سنتی بانکداری به فضای رقابتی، مشتریان امکان انتخاب بیشتری برای استفاده از خدمات و محصولات بانکی دارند. از بین رفتن انحصار و یکسانی ارائه خدمات بانکی و موج خدمات الکترونیکی و تنوع دادن به آن مبین تغییر نگاه مدیران بانکها و توجه به نیاز مشتریان است.